Zašto je djeci važno čitati od najranije dobi? u Galeriji grada Zaboka

Zašto je djeci važno čitati od najranije dobi? u Galeriji grada Zaboka

U Velikoj dvorani Gradske galerije Zabok i u suradnji s Gradskom knjižnicom “Ksaver Šandor Gjalski” Zabok u ponedjeljak, 8. studenoga 2021. s početkom u 18 sati održat će se predavanje dr.sc. Anite Peti-Stantić i dr.sc. Gordane Keresteš s temom Zašto je djeci važno čitati od najranije dobi?

Pozivamo roditelje, odgajatelje, učitelje i sve zainteresirane za važnost čitanja, posebice čitanja djeci, da nam se pridruže u Zaboku ili online putem Zoom aplikacije. S obzirom na ograničeni broj sudionika, prijave za sudjelovanje su obavezne na broj telefona 049 286 463 ili mailom na kajkaviana@gmail.com ili putem prijavnog obrasca: https://docs.google.com/forms/d/1N5eSBY2kdYLdaGdg2nLk2vu4gBU-MVcizn5Dcgo-eW4/edit

Anita Peti-Stantić završila je Filozofski fakultet u Zagrebu, magistrirala je na Sveučilištu Yale, a poslijediplomski studij nastavila na Sveučilištu u Beču. Redovna je profesorica na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i predstojnica Katedre za slovenski jezik i književnost. Napisala je nekoliko znanstvenih monografija, nekoliko desetaka znanstvenih članaka, veliki slovensko-hrvatski rječnik i niz drugih djela među kojima Čitanjem do (spo)razumijevanja: od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti te Znati(želja): zašto mladi trebaju čitati popularnoznanstvene tekstove i to odmah? s Vedranom Stantić. Ove je godine bila nominirana za Svjetsku nagradu za pismenost (World literacy reward) u kategoriji akademske nagrade za izvanredan doprinos ne samo u književnosti, nego i u intelektualnom radu na istraživanju pismenosti.

Gordana Keresteš redovita je profesorica i predstojnica Katedre razvojne psihologije Filozofskog fakulteta u Zagrebu gdje drži nastavu na preddiplomskom, diplomskom i doktorskom studiju psihologije. Istražuje razvoj djece i adolescenata, ulogu rizičnih i zaštitnih čimbenika u razvoju, odnose djece i roditelja te razvoj čitalačke pismenosti. Vodila je više znanstvenih i stručnih projekata. Objavila je nekoliko knjiga te više desetaka znanstvenih i stručnih radova u domaćim i međunarodnim časopisima. Članica je Povjerenstva za provedbu istraživanja za Nacionalnu strategiju poticanja čitanja, Upravnog odbora Hrvatske udruge za ranu intervenciju u djetinjstvu i Savjeta znanstvenog časopisa Klinička psihologija.

Slika prikazuje vizual Godine čitanja 2021.